onsdag 2 maj 2012

Jeanstips

Jag har ju starkt promotat Levi´s Curve ID som de perfekta jeansen!
Det tråkiga är att jag som har Bold Curve väldigt sällan hittar den i butiker som inte är Levis´s Store.
Många butikskedjor tar bara in Demi Curve eller Slight Curve.
Tråkigt, poängen är ju jeans för alla. Dessutom är det inte storleken, utan formen på jeansen som är avgörande.
Har trådsmal väninna som också har Bold Curve, fast sådär fyra storlekar mindre än jag....

Nu har jag hittat nya favvo-jeans, tipsad av väninna med god jeans-smak.
MAC-jeans.
Jag har trott (faktiskt) att det bara var Dam-Jeans, som i princip ser ut som det min mor skulle kalla, "en så snygg byxa", men det här märket har verkligen poppat till sig.
Många olika roliga modeller och färger.
Riktigt hyfsade priser, och de sitter som en smäck!

Like, like, like!

Även i många vårfärger, och också supersnygga jeans till killar.


Har fallit för de lila...

PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar