torsdag 1 augusti 2013

Detta handlar det om

Sommaren.
Den är så skälvande, kort och oberäknelig i den här delen av Europa.
Men i år!
Jag är så glad och tacksam, detta gör att resten av det kalla , mörka året känns lättare.
Och fastän jag har jobbat, två veckor mitt i sommaren, så har jag ändå kunnat njuta, träffa vänner, ta med mig en bok på stranden, och ja, faktiskt sitta ute ljumma kvällar. (Utan ylletröja och kängor.)

Bra böcker, har snart en ny radda boktips.

Himlens fånge, tredje romanen av Carlos Ruiz Zafon.
Spännande, och lättare än de två tidigare.

Stranddagar, så sköna att man aldrig vill att de ska ta slut...
Smörja, smörja...


 Och gräva, gräva...






Konsertkvällarna...

Ullevi med Robbie Williams.

Såg honom senast 2006.
Nu mera spontan, men inte riktigt samma go som sist.














Och så Håkan Hellström !
Svajig sång som vanligt, men man kan ju inte låta bli att älska honom:)


Och så en sommarklänning att känna sig lite extra fin i...


Ett reafynd från Malene Birger, som egentligen är för kort för mig, men med lite sommarbruna ben så, okej;)
PUCK ☼



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar