tisdag 6 augusti 2013

Åh vad skönt!

Jag är ledig!
(Förutom två små jobb-inhopp alltså. Men det känns bra ändå:))

Och det är varmt!
Och jag har hunnit träffa dem jag vill! Vänner och systrar.

Idag regnade det på förmiddagen.
När man gick ut efteråt, kändes det som att stiga in i ett tropiskt växthus. helt förfärligt, men ändå alldeles, alldeles underbart!



Och här sitter man, mitt på sena kvällen utan ångest, för imorgon kan jag sova så länge jag vill!

Planerar lite hit och lite dit.
Stora Dottern som flyttat till en RIKTIG lägenhet till slut, korridorandet är över. Jag minns hur härligt det kändes, faktiskt, att ha något riktigt, eget.

Jag har kunnat använda alla mina sommarklänningar, de känns liksom som nya, för dem har man inte luftat särskilt ofta, inte.

Känner mig - nöjd.

Nu gäller det bara att plåga sig i form igen....

Gunilla Dahlgren
PUCK ☼

1 kommentar:

  1. Härliga Elisabet ! Härligt att läsa det du skriver �� hoppas du får njuta av din dag och Tack för träffen �� Karin

    SvaraRadera