fredag 5 oktober 2012

Jo, och så en tunika då rå...

Jo, just det, Missoni på Lindex.
Värsta hypen, skulle jag vilja säga.
Fina grejor, är egentligen inget stort Missoni-fan, men en tunika hittade ner i min påse.
Och en halsduk.
Men mysko storlekar tyckte jag att det var,  jättestora, eller pyttesmå....

Den här sitter bra, dock.
Allt annat jag fick med mig in i provrummet, ratade jag.
Kläder som sitter vråltight över rumpa och lår, och löst över bysten?
På mig?

Händer inte så ofta.
Brukar vara vråltight all over i sånt fall.

Och mönstrade byxor.
Kändes (och såg ut) som en urväxt pyjamas.
Och jag kände mig deprimerande ful i dem.

Nä, hellre lager- och provskosutförsäljning på Vagabond.
Storlek 37 är guld värt, när det gäller fossingarna:)
Shoe store - here I come!

PUCK ☼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar