tisdag 30 oktober 2012

Buhuhu

Min bästa Nikejacka har gått sönder!
Visserligen är den sådär 12 år gammal, men ändå!

Blixtlåset har gett sig - surt...
Det går att byta, men är det värt det på en såpass gammal jacka?
Tål att tänka på...

Skulle vilja ha en sån här :

Mjuk och lätt dunjacka från Napapijri.
(Och snygg!)

Var framme på  Dyrbutiken på flygplatsen, och pillade lite på den.
Åååå...
Men inte ens på rea.
Way out of my price range, ska jag säga.
Jag får vänta till i vår och se vad som hänger på ställen då.

Känner mig annars som en björn.
Vill äta och äta och äta, för att sedan kunna gå i ide.

Men gillar min nya tröja från RÅH.
Grovvirkad i bomull.
Jätteskön nu, innan det blir för kallt.









Och så kunde jag ännu en gång konstatera att, PUNCSHRULLEN är en himla god kaka!



PUCK ☼






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar