fredag 3 augusti 2012

Vi knallar på...

...in i den tredje semesterveckan.
Vi beslöt att faktiskt inte åka iväg i år, sonen varit på läger, och läger och annat och vill väldigt gärna vara hemma.
Själv tycker jag också att det har varit skönt, vi åkte ju en vecka i juni, och jag kuskar ändå runt för jämnan.
Hade bara vädret...

Men - jag har lyckats att verkligen sysselsätta mig, och det har varit så himla kul att få hinna med.

Skön kväll med vänner, vin och räkor i nyinköpt sjöbod.
Då kan himlen se ut så här efter regnet, när man tittar ut:

Nice, eller hur?

Bakat väldigt (farligt) goda kakor efter Leilas recept.
Kolakakor, med tillsats av hackade jordnötter och chocolate chips...


Ett finfint reakap - snyggt och gediget bälte från Liebeskind Berlin, på 50% - yey :)





Snart blir det grillat i trädgården, och en kall öl.
Det gäller att passa på när det inte är regn och minusgrader ute....

( Jag tränar som en crazy person, nästan varje dag för att inte ballonga upp alltför mycket )

I trädgården har faktiskt det mesta av det, jag lite planlöst ploppade ner i höstas, kommit upp!
Fantastiskt.



Och Fibes oh Fibes var dunderbra när de spelade vid havet förra veckan! Taskig speltid (för tidigt) och för kort bara, om du frågar mig. Lite trist för dem. Och oss.
Ni var bäst...



PUCK ☼



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar