onsdag 25 juli 2012

Här är den sköna sommaren!

   Några dagar av glädje...
Sol.
Den förtvivlat osäkra svenska sommaren kom. Om än bara för några dagar..?

Rosévin om kvällen, utomhus.
Spontant besök på Stå-upp-föreställning.
(Med något tveksamt, hyllande inslag från mig till en av kvällen deltagare) (Men det kom från hjärtat, om än något osammanhängande)
(Eh, how proud I must be. Not)
 
Dopp i hav. Kallt, men ändå med nöje.
Blommor, som bara exploderar fram.




Mogna aprikoser....


Smultron och rosor.

Brunare ben? :)
Spretar lite märkligt med tårna,dock. 

 Juste Tradera-vinst, efterlängtad. Underbar sommarklänning.

Och kaffe och mackor på strand, med gammal, efterlängtad väninna.
Vi har känt varandra i 40 år...


Då sprang jag över ängen
där mandelblom står
och jag ser den lilla Karin,
till brunnen hon går.
Och då ropar hon till mig,
ja, på blommande stig:
-Se här är den sköna sommaren som jag har lovat dig!


PUCK ☼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar