onsdag 27 juni 2012

Sommarpartyklänningar

För ett tag sen vann jag en auktion på Tradera, en klänning jag tvekade att köpa när den fanns i butik för något år sedan, men sen ändå trängtade efter..
Hittade den i min färg och till rätt pris = nöjd :D

Livingloving dress, i rött från Odd Molly.
Gillar den skarpt, jag känner mig fin i den.
(Och den fick MVG av sambon också) (Eller A, eller vad det heter nuförtiden?)

Fin, eller hur?
Lägg till sådär 15-20 kilo på den spinkiga Odd Molly-modellen, så har ni mig...


Och när jag ändå var i varmare länder, inte så svårt i och för sig, använde jag min nya Silk Sleeveless.
Jag köpte en på rea förra sommaren, och älskar den, och lyckades få tag i en till i rätt färg och storlek på en bloppis.
Oh, joy!

Tyckte färgen var lite trist på produktbilderna, men den är klockren på.

I Frankrike fick vi gå på Finmiddag.
Jag åt bland annat en liten gåsleverappetizer, som var det absolut godaste jag har stoppat i munnen, ever!
Blev helt förstummad.

I ännu en klänning från Odd Molly - låter inte klokt , det  ÄR inte de enda klänningar jag har -
Sexton strap dress, med liten bolero från Vero Moda över, och svart underklänning, klänningen är väääldigt urringad.


Nästa slanka kvinna ser ni ju, är inte jag, utan en väninna, men hon var så jäkla snygg så jag måste visa.
Klänning från Day, kofta i handen från Karen Millen.


Visst är det roligt när man kan använda sina sommarklänningar någon gång?

På midsommar blev det jeans och tröja.
As usual.
PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar