onsdag 4 april 2012

Härlig kombo

Jag har haft jätteproblem med en fot ett bra tag, vilket innebär att jag tyvärr inte kan träna som vanligt.
Så jag känner mig lite tyngre och klumpigare än annars...

En stil som funkar om man inte är i toppform (det har jag iofs aldrig varit;) är hippie-bohem-stilen.
Som jag alltid är lite svag för.
Jag är förmodligen för evigt präglad av min mors modetidningar från tidigt 70-tal.
 Men det är helt okej. :D

Jag har botaniserat i La Redoutes sommarkatalog.
(Alla bilder är lånade därifrån)
                                                   

 Skön väska från Antik Batik
Vacker lång klänning, dessvärre inget för mig som är en och sextio....




Ännu en helt härlig väska från Antik Batik


Superfräcka skor! Om de är riktigt höga kan jag kanske ha klänningen?

Jeansjacka från Wrangler i den rätta slitna färgen.
Och ett fint armband till....
PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar