onsdag 19 september 2012

Någonting har hänt?

För några år sedan var detta en klädkedja vars kläder jag inte hade tagit emot, om de så hade sprungit efter mig, bönat och bett, och lovat mig en gratis årsförbrukning av sockar, trosor och strumbyxor.
Allt var liksom --fult?

Men nu verkar någonting ha hänt.
De senaste säsongerna tycker jag de har rest sig ur askan, och för den som inte vill lägga halva årslönen på snordyra modeplagg, som ändå inte kommer att hålla till nästa höst, kan jag rekommendera en runda på:

Kappahl!

Ny chefsdesigner?
Inte vet jag, men det finns mycket fint att välja på, till väldigt anständiga priser.
(Men, please, fimpa alla mysko tryck, som sabbar massor av annars juste toppar!)

Gillar:
Lång, mjuk,utställd, spetsstickad tröja Garanterat stick-och klifri!
En av flera fina tunikor. Finns i olika färger.
 Jag gillar ju vitt, väldigt mycket...

Fantastiskt prisvärd liten kofta, med metallicinslag. Köpte en sommarvariant i våras, som jag verkligen använt. (Jag stänger den med en stor säkerhetsnål.)

Och till sist "jeggings". Brr, vilket HEMSKT ord, men bara så ni ska förstå vad det är...
Snygg tvätt, bra passform, hällor, så att man kan ha skärp om man vill, och ett mycket facilt pris.

Preiswert! :)

PUCK ☼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar