tisdag 15 november 2011

Lips

Detta med läppar.
Jag hör till dem som i varje väska, varje ficka har minst ett läppglans, läppstift i olika nyanser.
Jag kan inte ha ett, som jag flyttar runt, dels har läpparna olika krav på fukt olika dagar, dels vill jag att färgen ska passa kläder och humör.

Några favoriter:

Clinique läppstift.
Mjukt, krämigt och lite glansigt, utan att vara kladdigt eller som läppglans.
Har följt mig i över 25 år.
 Loréal Glam Shine.
Ett vardagsläppglans, med medelhållbarhet, som finns i många fina färger, och som ger lite olika sorters glans.
Ska vara den lilla flaskan, Glam Shine finns också som Long Last i en längre flaska, outhärdligt kladdigt!

Buxom Lips.
Läppglans med mycket färg och sk "Plumping Effekt".
Sitter på länge och får dina läppar att isas.( Inte obehagligt dock, tycker jag.)
'

MAC. Ett lite torrare, men krämigt läppstift i en smidig liten hylsa.
Sitter på bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar