onsdag 5 augusti 2015

Gud, så skönt!

Att det ÄNTLIGEN blev lite sol!
Visserligen har jag börjat jobba igen, men på eftermiddagarna har jag tagit min handduk och cyklat ner till mitt älskade bad, och legat där några timmar.
Det är så fantastiskt skönt!
Love it!

Och fick till slut använda ett av mina outlet-köp från USA, en superskön Tommy Hilfiger-klänning, som jag gav ett par hundralappar för.


Otroligt bekväma (och nätta) sandaler från Vagabond, deras skor brukar alltid passa mig. 

Sen har jag nu, sent om sider, upptäckt fina lilla Juice o Yoga, som öppnat precis bredvid där jag brukar bada.
Jag har skymtat dem bakom träden, men inte tittat närmare när jag skyndat hem i regn och kyla...Förrän nu!
Jättegoda juicer, smoothies och lite annat serveras från en liten randig vagn.


Klockan sex varje dag bjuder man dessutom på en yogasession, för alla nivåer, och priset för detta bestämmer man själv. 
I träden hänger vimplar, och lite flaskor som klirrar försiktigt. 


Det finns några stolar, annars sätter man sig bara i gräset, på en av de utlagda mattorna. 


Green Bomb, hur gott och nyttigt som helst!
PS - kolla in instagramkontot @juiceoyoga

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar