torsdag 6 december 2012

Om man vill äta mycket.

Om man vill äta mycket, vilket jag gjorde igår, då jag var på julbord, så kan man ha på sig en sådan här klänning.
Ewa i Walla, med hög midja, och massor av vidd över magen, den som fylldes med sill och Janssons Frestelse, och Créme Brulée.
Väldigt fiffigt faktiskt.
Satt där i tyghavet, och ingenting klämde någonstans.
Toppen!

 Litet prickig bild, jag bör nog torka av spegeln bättre....
Hade tänkt ha gröna kängor till, men det är Hasbeens med träklack, och i all snö kändes det inte så klokt.
Det fick bli rejäla stövlar från Clarks istället.:)
Jag knöt ett skärp från Noa Noa i midjan, det är enormt mycket vidd i klänningen, så jag tänkte att jag behöver dra in någonstans. Men ni ser - ovanför magbullen.
Underbar klänning att bära iallafall.

En gång gick jag på julbord i en snäv omlottklänning.
Inte mitt bästa klädval.
Jag vågade inte andas på hela kvällen.


PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar